پسر منم اعتصاب کرد در حد دو سه روز. پیش ده تا دکتر بردم. چندتاشون میگفتن بهش شیشه دادی سینه رو ول کرده در صورتی ک من هفته ای یبارم شیشه نمیدادم.بعضیا میگفتن بعضی بچها از دو سه ماهگی اینطوری میشن فقط تو خاب شیر میخورن و مشکلی نیست. ی دکتری بم گفت چون وزنش بالاس احتمالا رفلاکسش شرو شده و رفلاکس پنهان داره و تُرش میکنه برا همین زیر سینه میترسه دوباره اون حالت بش دس بده. بهش فاموتیدین دادم راحتتت شدممم.خودش دوباره سینه رو گرفت ولی سعی میکنم زودتر از دوساعت ندم و بیشتر از پنج دقیقه میک نزنه.و حالت نشسته بهش شیر میدم بعد شیرم اروغ حتما میگیرم و زیر سرش بالا میارم و ب پهلو میخابونم
دختر منم چن روزه بزووووور شیر میخوره
نمیدونم اعتصاب شیره یا چیز دیگه🥺🥺
در بستری بسر میبریم بخاطر اعتصاب شیر
تو خواب و بیداری بهش شیر بده تو این سن بچه ها توی شیر خوردن بازیگوشی میکنن
فکر کنم خودش خوب میشه
پسر منم داره نمیدونم واقعا کلافم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.