۶ پاسخ

منم نمیخوره دیگه

پسره منم قهر میکنه نمیخوره ولی دکتر به من گفت از رفلاکس زیادی که دارن زده میشن از شیر مادر

ما هنوز درگیرشیم فکر نکنی که چند روز دیگه تمومه
هفته دیگه پنج ماه تمومه و همچنان دچارشیم

درکت میکنم منم گذروندم

یعنی چی

خسته نباشی من از۲ماهگی درگیریم قبلا توخواب می‌خورد الان ۱ماهه نمیخوره پییییرم کرده

سوال های مرتبط

مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۶ ماهگی
مامان رها،رستا💕 مامان رها،رستا💕 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی