منم نمیخوره دیگه
پسره منم قهر میکنه نمیخوره ولی دکتر به من گفت از رفلاکس زیادی که دارن زده میشن از شیر مادر
ما هنوز درگیرشیم فکر نکنی که چند روز دیگه تمومه
هفته دیگه پنج ماه تمومه و همچنان دچارشیم
درکت میکنم منم گذروندم
یعنی چی
خسته نباشی من از۲ماهگی درگیریم قبلا توخواب میخورد الان ۱ماهه نمیخوره پییییرم کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.