۳ پاسخ

من بیمه عمر کردم حداقل تو این مملک بیست سالگیش یه پس انداز داره.
پولم دستم بیاد سعی میکنم براش طلا بخرم
اتفاقا به نظرم بیمه تامین اجتماعی واقعا مزخرفه هم خودم بیمم و هم همسرم واقعا هیچ خدماتی نمیدن الکی پول میدیم ماهانه .

من خواستم بیمه عمر رد کنم بعد میگم فایده نداره براش
هر یه مدت یه تیکه طلا قایم کنیم براشون بهترین چیزه

هیچ بیمه ای خوب نیست
اگه تامین اجتماعی داری همون کافیه

سوال های مرتبط