قزداااار آش دندونی رو چجوری درس میکنن؟؟

۴ پاسخ

ما نخودو‌گندم میپزیم با اب قلم و پیاز داغ فرااااوون. چیز دیگه داخلش نمیزنیم. روشم مغزیجات با پیاز و کشمش

قلمو بگیر بپزه اشکنه شو بگیر نخود پخته لوبیا چیتی پخته عدس پخته همشو نگهدار گندم رواز دوشب قبل بشور بخیسون بعد یکم اب بریز بزار گندمو خوب بپزه با اب قلم وابجوش معمولی بعدش اون یکی حبوباتم اضافه کن ادویه بریز نمکشو بریز درشو بزار کامل جا بیفته بعد بریز تو ظرفات با گل محمدی پیاز داغ واجیل فراوون تزیین کن

من تو تاپیک هام هست

من گندم و خیس میکنم میپزم.نخود عدس لوبیا قرمز و سفیدم خیس میکنم جدا جدا میپزم.ابشونو میریزم دور.پیاز داغ فراوان سرخ میکنم نگینی.بهش زردچوبه میزنم.اب میریزم روش عصاره ی قلم فراوان میریزم.حبوبات و گندمم میریزم.نمک فلفل هم میریزم.میزارم خوب جا بیوفته.اگه دیدم شل و ابگیه یکم ارد سفید یا برنج با اب سرد خوب مخلوط میکنم میریزم روش. تا جا بیوفته.انقد خوشمزه میشهکه همش میگی بپزم بخورم باز😂😂

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۱ سالگی
مامان روژان❤️ مامان روژان❤️ ۱ سالگی
مامان ریحانه  و علی مامان ریحانه و علی ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۱ ماهگی
مامان نورِ دیده ✨️ مامان نورِ دیده ✨️ ۱ سالگی