دوستان آش دندونی چطوری درس میکنید ؟؟؟

۱ پاسخ

اس دندونی‌ه هر شهر فرق میکنه فک کنم،من گندم و نخود و قلم گاوی فراوان رو باهم قاطیه پیاز داغ کردم و کذاشتم ۸،۹ساعتی بپزه و لعاب بندازه و جا بیوفته،خیلی خوشمزه شد و با اینکه خودم تنها و بار اول بود درست کردم همه تعریف کردن

سوال های مرتبط

مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی
مامان آلبــــالو🍒 مامان آلبــــالو🍒 ۱۱ ماهگی
مامان مه رز مامان مه رز ۱۷ ماهگی