من میرم قائم انشاالله آرتا دیگه خیلی داغونه باابنکه بازسازیش کردن ولی خب از لحاظ تمیزی و اینا قائم تمیزتره
من قائم رفتم رسیدگیشون خیلی خوب بود
من رفتم قائم رسیدگیشون خوبه خیلی تمیزی اینا اوکیه فقط انتظاری که از بیمارستان خصوصی داری اونجوری نیس
ارتا چون بخش نوزادان داره قائم نداره
من قائم میرم ارتا مثل علوی هس ۲ اردیبهشت
من قائم نرفتم ولی آرتا از نظر رسیدگی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.