۱۷ پاسخ

پسر من از همون اول تا 4ماهگی سر دو ساعت بیدار میشد الان تازه شده 4ساعت شبا اونم روزا دو ساعت ی بار شیر میخواد

منم پسرم خودش بیدار میشد از اول

منم بیدار نمیکنم شب قبل خوابش شیرمیخوره میخوابه تا ۷صبح همشم عذاب وجدان میگیرم یهو ازخواب میپرم ساعت نگاه میکنم حساب میکنم چندساعت شیرنخورده حالم بد میشه😔

منم خودش هروقت بخوادبیدارمیشه بیدارش نمیکنم

من بیدارش نمیکنم اما سه ساعت بعد خودش بیدار میشه

خییییر زینب جانم

ن من فقط تا 20 روزگی بیدارش میکردم

پسر ننم خودش گشنش بشه بیدارمیشه
من فقط ۱۰ روز اول شبا بیدارش میکردم شیر میدادم
چون ژردیم داشت
دکار میگفت باید تن تن شیر بخوره زردیش بره.میگن که قندخونشونم‌میوفته
ولی بعد ۱۰ روز دیگه بیدارش نکردم
خودش گشنش میشد بیدارمیشد

پسر منم خودش بیدار میشه

نه خودش بیدار بشه بهتره

نه گلم بیدار نمیکنم خودش هر دو ساعت بیدار میشه

من از 3ماهگی دیگ بیدار نکردم خودش سر تایم 3.4ساعت بگذره بیدار میشع
کمبود وزن نداره؟همه چی اوکیه

اصلا بچه هارو از وقتی میدونی قندشون نمیوفته نباید از خواب بیدار کنی چون رشدشون توی خوابه

من دخترم ۵۵ روزشه از ۴۰ روزگیش بیدارش نمیکنم خودش تقریبا ۲ الی ۳ ساعت یک بار بیدار میشه

گودوووو جوجه شبیه ژاپنی🥺🤍💋👼🏼

نه دختر منم گشنش شد خودش بیدار میشه

ن خودش بیدار میشه

سوال های مرتبط