۷ پاسخ

هرروز صبحانه تخم‌مرغ‌بخور به هرروشی که دوست داری،خرما بخور،حبوبات هم‌مثله عدس و لوبیا حتما به عنوان وعده اصلی و‌میان وعده استفاده کن
من از مغزیجات خیلی کم‌استفاده کردم
ولی خرما و‌گردو‌زیاد
وهمونطور ک‌گفتم‌حبوبات و‌تخم‌مرغ
خداروشکر ۳۳هفته۴روز رفتم۲/۴۰۰بود‌وزنش
بستی هم اگه میتونی ومشکلی نداری استفاده کن

پودر لیدی میل

حلیم بستنی کره بادام‌زمینی آبگوشت مغزیجات

مغزیجات

تاپیک منو ببین عزیزم

من یه تاپیک گذاشتم عزیزم راجبش

سمنو و بستنی خوبه اگر قندت بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری