هرروز صبحانه تخممرغبخور به هرروشی که دوست داری،خرما بخور،حبوبات هممثله عدس و لوبیا حتما به عنوان وعده اصلی ومیان وعده استفاده کن
من از مغزیجات خیلی کماستفاده کردم
ولی خرما وگردوزیاد
وهمونطور کگفتمحبوبات وتخممرغ
خداروشکر ۳۳هفته۴روز رفتم۲/۴۰۰بودوزنش
بستی هم اگه میتونی ومشکلی نداری استفاده کن
پودر لیدی میل
حلیم بستنی کره بادامزمینی آبگوشت مغزیجات
مغزیجات
تاپیک منو ببین عزیزم
من یه تاپیک گذاشتم عزیزم راجبش
سمنو و بستنی خوبه اگر قندت بالا نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.