۱۱ پاسخ

همانا تو از بندگان خوب خدایی

ولا میبینم همش لباس ارزون میخری
تو از بندگان برگزیده ی خدایی

مبارک تک سایز خوب میدن منم پارسال گرفتم ۷۰

چه خوب

چههه گرووون خریدی..
واقعا خیلی خوب گرفتی مبارک باشه فسقلی😍😍

مبارک باشه
باورش سخته😂😂😂

اشتباه نکردی؟

۳۰ تومن الان بهت نوشابه نمیدن 🙄🙄🙄

واقعا سی تومن😅

وا چطور😅

واقعا؟؟؟؟🙄

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی