۳ پاسخ

چیزی نیس. واسه نوزاد. طبیعی میتونی. قطره بگیری بندازی. هر شب

ما میگیم شیر گرفتش بچه های شیر خوار اکثرا دماغاشون میگیره با فینگیر خالیش کن

شاید بی دلیل گرفته با پوآر خالیش کن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی