۲۴ پاسخ

نام نام😂

گَذا🤣😂

گَگَس میگه

میگ مم🤭😂

ظرف میاره از کابینت میگه ریخت🥲🙃

میگه هام بعضی مواقع آم هم میگه😍

گذا😂

نام نام

دختر من میگه مامان مرغ🤣🤣🤣🤣🤣یعنی گشنمه

میگ آش ..هم هم ..وقتی هم میخوره میگ به به
ولی غدا نمیخوره اصلا

حالا که فک میکنم پسرم همه چی میگه جز غذاخوردن😐

میره اشپزخونه وایمیسته میگه به به

اَم🥸

به به

هیچی اینقدر گریه می‌کنه تا غذا بدم

چون هیچوقت میل نداره
هیچوقتم تاحالا نگفت غذا میخام
هیچ اسمی نگفت براش😑

هَم..هَم

میگه آشی 😂😂

نامِ نا.

میگه گذا محیا

میگه هَذا😍

پ پ بده

از اول به غذا میگفت اُنو ..جدیدا هم میگه شام😂

میگ مَ مَ

سوال های مرتبط

مامان نویان فرفری🩵 مامان نویان فرفری🩵 ۲ سالگی