همش چرتو پرته بنظرم حتي نمك منم سر خواهرم ريختم نتيجه برعكس بود سر همين اعتقادي ندارم
همشون جهت سرگرمی
برای من روش زنجیر و نبض درست دراومد 😄
من یه چیزی خواندم داخل اینستا که حرف یکی از امام ها بود (اگه اشتباه نکنم امام صادق یا امام علی بود)
خانمی که بارداره اگه سینه چپ بزرگتر بشه بچه دختره و سینه راست بزرگتر بشه بچه پسره اگرم دوتا سینه باهم بزرگ بشن دوقلو هستن یا چند قلو هستن
خودم از روز اول ک فهمیدم باردارم سینه هامو نگاه میکردم سمت چپ بزرگتر بود ک هنوزم سمت چپ بزرگتره نینیمم دختره 🥰😘
تست جوش شیرین واسه من درست بود،ویار شدید و میل شدید به شیرینی هم داشتم که درست بود،ولی ضربان قلب و عدد مام ان تی برعکس بود واسه من
من برای جاریم ی گردن بند(فرق نمیکنه میشه ی نخ و سوزن همباشه)گرفتم رو نبض دستش و وقتی تکون خورد روی یه خط صاف تکون میخورد ک یعنی پسره
و درست هم بود الان بچش پسره
اگه حالت گرد تاب میخورد یعنی دختر بود
منم با گل کلم بنفش درست در اومد 😜
من روش جوش شيرين برام درست در اومد براي دختر داييم و خواهرم هم درست در اومد
من نمکو برای دوستم ریختم و جوابش درست بود
روش که نه ولی من شنیدم میگن اگه ادرار مادر زرد باشه همیشه بچه پسره اگه سفید یا زرد کمرنگ باشه بچه دختره
تست نمک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.