دلبری و ناز و ادا ذاتی هست ب نظرم بعضی ها از بچگی دارن😁من که ندارم اصلا مث خودتم همش در حال جنگولک بازی ام
وای منم همینم اصلا حوصله هیچکاریو ندارم، قبل بارداریم همیشه لباس خونهای ست میپوشیدم ولی الان انگار ممدقلی👹🤣
شوهرم از این موضوع چندان رضایتی نداره ولی چاره ای نیست کنار میایم باهم🤣🤣🤣
دلبری مادرش براش میکنه چون ی سره ور دل ننشه
جنگ جهانی 🤭🤣
من تو بارداری واقعا شلخته و بی حوصله شدم
شوهرمم درک میکنه توقع لوندی رو مثل سری قبل ازم نداره بیشتر خودش میاد سمتم همش
ماکه همش در حال کشتی گرفتنیم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.