بیاین از دلبری هاتون بگین ...بارداری بارداری بارداری

تصویر
۶ پاسخ

دلبری و ناز و ادا ذاتی هست ب نظرم بعضی ها از بچگی دارن😁من که ندارم اصلا مث خودتم همش در حال جنگولک بازی ام

وای منم همینم اصلا حوصله هیچکاریو ندارم، قبل بارداریم همیشه لباس خونه‌ای ست میپوشیدم ولی الان انگار ممدقلی👹🤣
شوهرم از این موضوع چندان رضایتی نداره ولی چاره ای نیست کنار میایم باهم🤣🤣🤣

دلبری مادرش براش میکنه چون ی سره ور دل ننشه

جنگ جهانی 🤭🤣

من تو بارداری واقعا شلخته و بی حوصله شدم
شوهرمم درک می‌کنه توقع لوندی رو مثل سری قبل ازم نداره بیشتر خودش میاد سمتم همش

ماکه همش در حال کشتی گرفتنیم😂😂

سوال های مرتبط

مامان سه قلوهام🤰🩵 مامان سه قلوهام🤰🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
خانما من سزارینی هستم تروخدا بیاین بگین چه گنی بعد زایمان ببندم شکم لعنتی جمع بشه اگه عکس دارین عکس بزارین یا بگین چه مدل بخرم بنظرتون گن ساعت شنی خوبه؟لطفا لطفا بگین متنفرم از شکم.گنده

بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری
مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 هفته بیست‌وششم بارداری