۹ پاسخ

عزیزم تو تولد حالا حلیم یه چیزی ولی کی حلوا میده؟
همون دسروفینگر فود وسالاد اولویه واینجور چیزاس معمولا

وا خیلی زیاده صد نفر تو روبیکا خیلی دسر های قشنگ واقتصادی میزارن نگاه کن

حلوا ک‌تو تولد درست نمیکنن عزیزم ب جاش میتونی سالاد اولویه کشک بادمجون سالاد ماهکارون

حلیم میخوای بدی برای تولد با حلوا؟

من قبلاً خونمون گاوبندی بود همیشه حلیم با لگیمات میخریدم می‌خوردم
حلیم هاتون خیلی خوشمزه هست دستورش حتما بهم بده بی زحمت

دستور حلیم هاتون میشه بدید

لگیمات درست کن

😁وای ۱۰۰ نفر
خونه اتون جا میشن
چه بامزه

عزیزم شما بندر زندگی می‌کنید آب هوا اونجا چطوره

سوال های مرتبط