۲ پاسخ

نمیتونی ببخشی جدا شو

والا من همسرمو دوس دارم ولی خسته م از خیلی از کارا و رفتاراش اگ بچه هام نبودن ی دقه م زندگی نمیکردم باهاش

سوال های مرتبط

مامان ارسام و سامان مامان ارسام و سامان ۴ سالگی