۱۱ پاسخ

تا دو ماهگیش سخته بعدش بهتر میشه

🥲🥲🥲میگن اولش سخته فقط

من بعد ۱۵روز رفتم خونه خودم با بچم تنها.بچم نارس به دنیا اومد و نگهداریش به شدت سخت.اولش گریه میکرد خیلی دست و پامو گم میکردم اما کم کم یادگرفتم الان هیچکس مثل خودم نمیتونه ازش نگهداری کنه. نگران نباش دستت میاد

اینطوری که میگم من خواستم به دنیا بیاد آرزو شو داشتم مسئولم در قبال خواب و خوراک و پوشاک و راحتی اش از همه چیزم میگذرم تا بهترین و راحت ترین روز و براش بسازم

خودت تنهایی کسی نیست کمکت؟

سخته ولی همیشه انقد سخت نمیمونه
فعلا کمکی داشته باشی خوبه
بچه من ۳۸روزست تقریبا
هنوز ۲۴ساعت دست تنها نمیتونم بمونم و نیاز ب کمک دارم
بعد چن ماه نگهداریش تغیر میکنه

اولشه نگران نباش منم دو هفته اول به معناي واقعي به فنا رفته بودم بعدش كم كم خوب ميشه ديگه بعد ٤٠روز عادت ميكني همه چي خوب ميشه

اصلا نمی‌دونم چطور گذشت 🥺

یاد میگیری

سخته منکه دس تنها نمیتونم اصلا خونه مامانمم کمکم میکنن

به راحتی

سوال های مرتبط