مامانا نظرتون راجع به اسم ملورین چیه ؟

۶ پاسخ

خیلی نازه

قشنگه 🐣💝

اسم قشنگیه عزیزم
سلیقه ایه
دوس داری خیلی خوبه که بزاری

به نظرم ببین چه اسمی به دل خودت میشینه وقتی میخوایی صداش کنی ،اگه بخوایی تظر بپرسی کلا از همه اسما پشیمون میشی😅

قدیمیه یکمی

اسم نی نی مون رو ملورین انتخاب کردیم

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۶ ماهگی
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماه کوچولوی من مامان ماه کوچولوی من ۸ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه جان مامان جوجه جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری