بچه ها نظرتون راجع به اسم « آهو » چیه ؟😄

۱۶ پاسخ

قشنگههههه😍🤤

خیلی اسم قشنگی منم اسم دختر دومیمو میذارم آهو به عشق ضامن آهو. الهی امام رضا نگهدار بچه هامون باشه

خیلی قشنگه

قدیمیه

چه ناز😍

آهو به نظر من اوکی نیست اسم دختر قشنگ ترم هست

خیلی قشنگه مفهوم داره مثل اسمای الان نی

شوکا بزار یعنی اهو و غزال

به نظرم قدیمی شده

خیلی قشنگه منم دوسش دارم

خیلی قشنگه

آهو یکم قدیمی شده ولی بازم نظر خودت مهمه یه اسمی انتخاب کن که فردا خودت پشیمون نشی

خوشگله

قشنگه .خودم دوست دارم .
غزال یا غزل هم خوبه

خیلی قشنگه
دختر دوستم اسمش آهو هست واقعا خوشگله هرررچی بگم انگار نقاشیه

قشنگه
منم اسمای ساده دوس دارم
برکه
افرا
نیلگون
اینا هم قشنگن

سوال های مرتبط

مامان جوجه جان مامان جوجه جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کاملیا 🌺 مامان کاملیا 🌺 ۸ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۵ ماهگی
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد