منم سایز یک خریده بودم به دنیا اومدنی دیدم یک براش بزرگه شوهرم فرستادم چند دست سایز ۰خرید آورد وتاالان سایز ۰ میپوشید
دختر من ۳۵۰۰ دنیا اومد تا ۴۰ روز صفر میپوشید
البته صفر استاندارد
من دانالو و آرین و نیلی میخریدم
من دو دست گرفتم الان کم اوردم باورت میشه تو زاجی بلند شدم رفتم دو دست دیگه گرفتم
من اصلا صفر نخریدم یک خریدم
من اصلا سایزصفرنخریدم فقط یک خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.