۴ پاسخ

من ۸ روز پیش ختنه کردم ب روش حلقه ای ۲۵۰۰ شد

من بخیه کردم ۱۸۰۰ دکتر برد ۶۵۰ تومنم داروهاش شد

جراحی انجام دادم مطب شخصی دکتر فوق تخصص
۵ تومن

حلقه میگن خوب نیس بچه خیلی اذیت میشه . منم میخام ببرم ولی واقعا موندم کدوم روش رو ببرم

سوال های مرتبط