۱۵ پاسخ

تا ۴۰ روز یا حتی دو ماه هم ممکنه باشه

عزیزم من شیر خشک هم دادم اون چند روز بعد شیر خودم میدادم عرق کاسنی میخوردم با آب انار شیرین میخوردم شیر میدادم بهش میومد پایین

تند تند شیرخشک بده ادرار کنه بره بعدشم حتما دستگاه اجاره کن بزارش تو دستگاه

ختنه اش کن سریع اوکی میشه

بدنشو باعرق کاسنی بشور.شیرمادر میخوره خودتم عرق کاسنی بخور

هیچ جوره بایین نمیاد مگر شیر خشک بهش بدی امتحان کن خودت متوجه میشی

بهش شیرخشت بده یه دونه انارتودهنش بترکتون آب بره توگلو بچه

شیرخشک بهش بده هرچی جیش کنه میاد بیرون زودتر
یه قطره هم هست از داروخانه بگیر

پسرمن 14 روزش بود با ختنه زردیش رفت اونموقع کرونا لوپ دکتر گفت نبر بیمارستان همین. ختنه کافیه

منم پسرم همینجوری بود حتی بهم گفتن شیر خودت نده منم ندادم بازم فرقی نکرد بچم سینم ول کرد آخرشم رفتم پیش متخصص اطفال بهش چندتا قرص داد تو آب حا کردم دادم بهش خورد خوب شد

اگه دوساعت یه بار شیربدی دستشویی کنه زود میاد پایین واسه پسرمن ۱۵ بود دوروز تو دستگاه موند اومد رو۷ دکترگفت دیگه نمیخواد بزاری آب انار زیادبخور آبمیوه شو بگیر

بستریش کن

پسرمنم تاسه ماهگی داشت
ب محض ختنه رفع شد

من تا ۲ماهگی پسرم زردی داشت.

دستگاه نگرفتی ؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 و گردو💙 مامان فندق🩷 و گردو💙 ۵ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۶ سالگی