خانوما سونو رشد چطوره ؟

تصویر
۴ پاسخ

از منم وزنش 1882بود گفت خوبه تاریخ زایمانم 26خرداد بود ولی سونو رشد زد 22خرداد

عالیه.

منم رفتم سونو وزن گرفتم ۳۱ هفته بود ۱۷۰۰ بود وزنش تاریخ زایمان ام گفت ۲۴ خرداد

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی
مامان نیهان و نیلای🩷 مامان نیهان و نیلای🩷 ۱ ماهگی
مامان درسا و دایار مامان درسا و دایار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان هفته سی‌وهفتم بارداری