دختر من عاشق رنگ امیزیه من از دو سالگی براش گرفتم مداد رنگی
مداد رنگیشم مدل اتود هست مغزیش تموم شد میخرم نیاز به تراش نداره دیگه
من برا دخترم همه روگرفتم مداد شمعی مداد زنگی ماژیک اب رنگ هر دفعه با یکی رنگ میکنه
هم ماژیک هم مداد شمعی هم مداد رنگی امتحان کرده ! مداد رنگی از همشون بهتره ! کثیف کاری کمتره
من مدادرنگی گرفتم دخترمو همش مدادرنگی هارومیکرددهنش میخورد کل دیوارهای خونه روهم خط خطی من همش دیوارتمیزمیکردم کلا جمعش کردم
مدادشمعی ی مدل هست خیلی کم رنگه نه بومیده ن زیادرنگ داره اونا خوبن بنظرم
دختر من الان پنجمین جعبه مداد رنگی شو تموم کرد. اینقدر که نقاشی میکشه و رنگ میزنه.
براش پاستل هم گرفتم اونم خوبه یه مدت باهاش سرگرم بود چون روغنیه روان تره راحت رنگ میزنه
مداد رنگی واسه این سن زیاد مناسب نیست
مداد شمعی و آبرنگ و رنگ انگشتی بهتره البته کثیفکاریش هم زیاده
پسر من هر دوش رو داره شمغی رو روی فرش و موکت کشیده میشه ولی مداد رنگی خوبه
من واسه پسرم همه رو گرفتم واجازه دادم تست کنه این دفعه ابرنگ گرفتم خیلی دوست داشت
دختر من مداد شمعی براش گرفتم واقعیت همه رو شکست و خورد کرد تو خونه
کثیف کاریشم ک بماند همه جا رنگی کرده بود
ولی با مداد رنگی خوب رنگ میکنه و دوست داره
الان میتونن ازمداد رنگی استفاده کنن دختر من کلی کتاب رنگ آمیزی ومداد داره خودش به راحتی رنگ میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.