تب پسرم ۳۷ بود دکترش متخصص اطفال گفت تب نداره
اره عزیزم زیاد پاشویه کن اتانینوفن بده لباساشو کم کن
اره بالاست شیاف بذار
نزار بیشتر بره بالا،
استامینوفن بده یا شیاف ،
البته اگر اسهال داره شیاف نزاری بهتره
پاهاش و دستاش و صورت ش رو با آب ولرم بشور.
پیاز حلقه کن بزار کف پاش
تا تبش کم کمپایین بیاد.
اره خیلی
اره بالاست
بله عزیزم بالاس تب نی نی استامینوفن بده یا شیاف بذار براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.