مامانا ۶-۳۸تب خطرناکه؟

۷ پاسخ

تب پسرم ۳۷ بود دکترش متخصص اطفال گفت تب نداره

اره عزیزم زیاد پاشویه کن اتانینوفن بده لباساشو کم کن

اره بالاست شیاف بذار

نزار بیشتر بره بالا،
استامینوفن بده یا شیاف ،
البته اگر اسهال داره شیاف نزاری بهتره


پاهاش و دستاش و صورت ش رو با آب ولرم بشور.

پیاز حلقه کن بزار کف پاش
تا تبش کم کم‌پایین بیاد.

اره خیلی

اره بالاست

بله عزیزم بالاس تب نی نی استامینوفن بده یا شیاف بذار براش

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی