خانمادمای ۳۵/۶ خطرناکه؟؟

۶ پاسخ

دمای عادیه بدنه

افت دمای بدن هستن
گرم بگیر شیر بده بخوره

نه عزیزم بستگی داره به محیطت اگه سرده این دما اوکیه

خیر ..

باید بیاد رو ۳۶ بهش شیر بده و گرم بپوشونش

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیام🩷 مامان تیام🩷 ۸ ماهگی