۵ پاسخ

خداروشکرعالیه
پسرمن فقط شبانان۲بهش میدم،گاهی هم بخوام جایی برم نخوام همرام ببرم،شیرخودمم میخوره
۶ماه و۴روزگی بردمش۸کیلوبود،قدش۶۶
وزن بدوتولد۳۲۰۰

میشه بپرسم شیر چی میخوره؟

ماشالله عالیه

بله خیلی خوبه بچه منم همینقدر بود

قد و وزن٤ماهگیش چقدر بود

سوال های مرتبط