۷ پاسخ

پسرم یازده کیلوئه سایز ۵ مولفیکس کاملا اندازه

دختر منم ۱۰ کیلوعه سایز ۴ میبندم اکیه براش

۶ بزرگ نیست براش؟

مای بیبی ۷ هم داره فک کنم
بعد مگه چقد تپله?اخه ما یه بچه تپل تو خانواده داریم تا همین ۲ سالگی هم ۵ میپوشه

ژوان ۱۳ کیلو مای بیبی سایز ۵ براش عالیه

چ برندی میبنده؟ مولفیکس نسبت ب مای بی بی بزرگتره

شاید استخونش درشته

سوال های مرتبط

مامان نازلی جونم💕🩷 مامان نازلی جونم💕🩷 ۱۲ ماهگی