مامانا تجربتون از استفاده قرص نکسیوم میگید؟ خواب اوره؟

۲ پاسخ

بچت خیلی رفلاکس شدید داره؟

ن خواب آور نیست آروم میکنه رفلاکسشو شاید میخوابه راحت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۴ ماهگی