۵ پاسخ

واااا پس نامه زایمان الکی میدن عزیزم؟؟ من پزشکم نامه زایمان میده خودشونم میان سر زایمانم طبیعی هستم.

پول اضافه باید بدی دکترا نفس بکشی پول میخان پول زور

ن نمیاد ماماها میان موقع زایمان

پول بدی میاد

فکر نکنم ماما بیمارستان میادد

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد