۵ پاسخ

نه همه نه
اگر لازم باشه یا خودت بخبوای

برای همه ضروری نیست عزیزم دکتر تشخیص میده اگر مشکوک بشه ب اینکه جنین وزنش نسبت ب سن بارداری کمتره یا مشکلات دیگه … کالر داپلر مینویسه که خون رسانی ب جنین بررسی بشه

دکترت باید تشخص بده من چون سقط داشتم همون اول با ان تی انجام دادم و انومالی

من که تا حالا انجام ندادم دکترم چیزی ننوشته من بعد بنویسه نمیدونم

فک کنم برای همه مینویسن
من 32 هفته دکتر برام نوشت دادم

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد