منم میخام
من با قرص کروم و حذف شیرینی جات داشتم لاغر میشدم همه اطرافیام دعوام کردن میگن بسه دیگه، شوهرم دیگه نمیزاره قرص بخورم
قدم ۱۵۸ وزنم ۶۴
ولی هنوزم باید کم کنم😢
من پایه ام
البته از دیروز شروع کردم فعلا خوب پیش رفتم نسبتا راضی ام🤗
منم ميخوام بگيرم ١٦٥ ام با وزن ٦٧ كيلو ميخوام بشم ٦٠
من 162 هستم وزنم 57 ور گر ن باهات شروع میکردم عزیزم از این لاغر تر بشم نابود میشم شیرم که میدم دیگه بدتر
هم قدیم😁من۶۸ وزنم بازداری۸۵ بودم
دانه چیا بخور خیلی خوبه
64 که بشی قد و وزنت متناسب میشه
همه مادرشوهرا تپل دوست دارن 🤣
مادرشوهر منم میبینتم میگه انقدر کارت زیاده داری لاغر میشی به خودت برس کمتر زحمت بکش 🤣🤣
سویق لاغری بخور خیلی تاثی داره برای کم کردن اشتها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.