۱۰ پاسخ

منم میخام

من با قرص کروم و حذف شیرینی جات داشتم لاغر میشدم همه اطرافیام دعوام کردن میگن بسه دیگه، شوهرم دیگه نمیزاره قرص بخورم
قدم ۱۵۸ وزنم ۶۴
ولی هنوزم باید کم کنم😢

من پایه ام
البته از دیروز شروع کردم فعلا خوب پیش رفتم نسبتا راضی ام🤗

منم ميخوام بگيرم ١٦٥ ام با وزن ٦٧ كيلو ميخوام بشم ٦٠

من 162 هستم وزنم 57 ور گر ن باهات شروع میکردم عزیزم از این لاغر تر بشم نابود میشم شیرم که میدم دیگه بدتر

هم قدیم😁من۶۸ وزنم بازداری۸۵ بودم

دانه چیا بخور خیلی خوبه

64 که بشی قد و وزنت متناسب میشه

همه مادرشوهرا تپل دوست دارن 🤣
مادرشوهر منم میبینتم میگه انقدر کارت زیاده داری لاغر میشی به خودت برس کمتر زحمت بکش 🤣🤣

سویق لاغری بخور خیلی تاثی داره برای کم کردن اشتها

سوال های مرتبط