۱۳ پاسخ

پرولاکتین بالا نیست؟قرص فولیکوژن من شنیدم برای ریزش مو خوبه ی تحقیقی بکن

درخواست میدی حنا بزن

موهاتو ی چند بار با تخم مرغ محلی بشور

آمپول بیوتین بپانتین ک عالیه
دوره کاملشو زدی؟

تند تند حموم برو انگار چربه

عزیزم فقط دودوره یا سه دوره قرص هیرتامین بخر بخور اوکی میشه ریزش موهت از بین میره و کلی موهای ریز و تازه رشد میکنه

عزیزم استرس نداری....اب پیاز به موهات بزن یه مدت اگرشرایط داشتی حنا سدر بابونه زرده تخم مرغ محلی واب پیاز چندماه بزنی اوکی میشه

منم ریزش شدید دارم
یه مدت رزماری و دم اسب و چوب دارچین و چنتا دونه میخک رو با آب میجوشوندم و میریختم تو اسپری هر روز به کف سرم اسپری میکردم و یکم ماساژ میدادم ریزشم کمتر شده بود
البته من آهنم کم بود الان باز باید شروع کنم به رسیدگی 🤦🏻‍♀️

منم ریزش موهام خیلی شدیده دارم کچل میشم، دکتر رفتم آز دادم گفت سالمی، از استرس زیاده😒
خواهرم بهم گفت قرص فولیکوژن بگیر خیلی تاثیر داره ولی متاسفانه هنوز موفق نشدم بگیرم

فک کنم ریزش موی هورمونی درمان نداره

منم تنبلی تخمدان دارم دقیقا اینجوریم انقدر موهام ریخته مث دم موش شده موهام 🥲🥲🥲دکتر پوست و مو رفتی ؟

منم مثل توام پیش چندتا دکتز رفتم ازمایشام مشکلی نداشت سونومم نداشت

فولیکوژن خوردی

سوال های مرتبط