مامان یارا خانم سلام
ی سوال داشتم خدمتتون
منم میخوام اسم دخترم بزارم یارا
شما تو این مدت مشترک بودن اسم اذیتت نکرده ..
بهت بگن اسم پسره چرا گذاشتی ؟
وایب جامعه چطور بود
ماشالله چگده نانازه 😍😍خداحفظش کنه برات عزیزممم
شیرخشک چی بهش میدی؟؟از شیرخشکش راضیی؟؟
شبر خشک میدی بهش؟؟ چ شیری
ای جونم خداحفظش کنه براتون عزیزدلم❤️❤️❤️❤️
ای خدا ماچ ماچی❤️💋💋
ای جان🐣😍
ماشاالله چندکیلوعه ، قدش چنده😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.