خانما کراتین کلا نباید انجام بدیم تو بارداری؟

۵ پاسخ

نه نباید.
خیلی بو داره و مضر هست

ضرر داره عزیزم

من پریود بودم انجام دادم بعد همون ماهم حامله شدم🥹😂

منم دوس داشتم انجام بدم ولی میترسم

خیر مواد شیمیایی داره اصلا خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 هفته سی‌وششم بارداری