اینکه استرس الکی نداشته باشیم
داریما طبیعی هم هست
ولی غصه هر چیو نخوریم ... بنظرم اینجوری زمان هم راحتتر میگذره
من ک دور از جونت همه کارام گاو گاوی 😑😑😑😑😑🥴🥴🥴 اصلا هیچی رعایت نمیکنم
میدوم میپرم خم میشم بد میخوابم 😫😫 اصلا دست خودم نیس یادم میره بعدش ناراحت میشم
لباس تنگ و به کمر خابیدن حالا هرجوری نشستی خودت متوجه میشی به شکمت فشار نیاد خم شدنی حواست باشه
عه رو مبل نباید پا رو هم بذاریم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.