۴ پاسخ

اینکه استرس الکی نداشته باشیم
داریما طبیعی هم هست
ولی غصه هر چیو نخوریم ... بنظرم اینجوری زمان هم راحتتر میگذره

من ک دور از جونت همه کارام گاو گاوی 😑😑😑😑😑🥴🥴🥴 اصلا هیچی رعایت نمیکنم
میدوم میپرم خم میشم بد میخوابم 😫😫 اصلا دست خودم نیس یادم می‌ره بعدش ناراحت میشم

لباس تنگ و به کمر خابیدن حالا هرجوری نشستی خودت متوجه میشی به شکمت فشار نیاد خم شدنی حواست باشه

عه رو مبل نباید پا رو هم بذاریم؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهشتم بارداری