زهر که نیست
اگه دوست نداشتید اصلا نباید شیشه شیرهای میدادی چون بلاخره امکانش هست ول کنه یکیش رو بچه
شیرخودتوبدوش هردوساعت بهش بده
اینایی که میگم و امتحان کن شاید یکیش جواب داد
۱:شیشه شیر کلا بذا کنار
۲:بذا خییبلی گرسنش بشه
۳:شیرت بدوش با سرنگ بده که قندش نیفته
۴:حتما حتما وقتی نیمه خوابه مولتی ویتامین بزن سر سینت برو اتاق تاریک و بیسروصدا سینت بذا دهنش و شیرو فشار بده تو گلوش خودش میخوره
ولی باید صبور باشی و سریع شیرخشک درست نکنی یعنی گرسنه بمونه یکم
بچه منم سینه نمیگرفت رابط هم نمیگرفت مرکز بهداشت بهم گفت سرشیشه رو وصل کن به سینه ات و اینطوری گرفت شما هم این روشو امتحان کن کم کم ک عادت کرد سرشیشه رو حذف کن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.