۴ پاسخ

زهر که نیست
اگه دوست نداشتید اصلا نباید شیشه شیرهای میدادی چون بلاخره امکانش هست ول کنه یکیش رو بچه

شیرخودتوبدوش هردوساعت بهش بده

اینایی که میگم و امتحان کن شاید یکیش جواب داد
۱:شیشه شیر کلا بذا کنار
۲:بذا خییبلی گرسنش بشه
۳:شیرت بدوش با سرنگ بده که قندش نیفته
۴:حتما حتما وقتی نیمه خوابه مولتی ویتامین بزن سر سینت برو اتاق تاریک و بی‌سروصدا سینت بذا دهنش و شیرو فشار بده تو گلوش خودش میخوره
ولی باید صبور باشی و سریع شیرخشک درست نکنی یعنی گرسنه بمونه یکم

بچه منم سینه نمیگرفت رابط هم نمیگرفت مرکز بهداشت بهم گفت سرشیشه رو وصل کن به سینه ات و اینطوری گرفت شما هم این روشو امتحان کن کم کم ک عادت کرد سرشیشه رو حذف کن.

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی