۵ پاسخ

میگن ۶ ماه باید دو برابر وزنی که به دنیا اومد باید بشه

نمیدونم والا همه میگن خوبه !نرمال هس عالی نیس این نظر منه چون وزن تولد پسر منم سه کیلو و پونصد بود ک بدنیا اومد

هر ماه یک کیلو تقریبا باید وزن بگیره

آره خیلی خوبه نرماله.

بله خوبه

سوال های مرتبط