کیا داشتن ؟؟؟



❤💜❤💜❤💜❤💜💜💜💜





فرزند پروری#

تصویر
۲۱ پاسخ

مننن😉

من نداشتم ولی پسرم پول توجیبیش جمع کرد دوسه سال پیش برای خودش خرید هنوزم نو هست داره🥴🥴🥴

منننن
بهم‌جایزه دادن

من خیلی دیر ازینا گیرم اومد ، تو مسابقه نقاشی کلاس ششم برنده شدم دیگه بدردم نخورد تا الان دست نخورده دارمش

یادش بخیر اون دوران دیگه برنمیگرده زندگی ها ساده آدم‌ها ساده بی تکبر همه همدیگه رو دوست داشتن احترام به بزرگتر الان کافیه چیزی بگی قورتت میدن

من داشتم . اتفاقا هم هفته اول یکی ازم دزدید دیگه هیچوقت پیداش نشد 😇

ممننن

مننن.

منننن🥺

من داشتم 🥹

اخی یادش بخیرمنم داشتم🥺

من صورتیشو داشتم یادش بخیر

آبجیم هنوزم نگهش داشته

من نداشتم هیچوقت همیشه هم آرزوم بود ولی خب پول نداشتیم اون موقع

مال من یه چراغ مطالعه کوچولو ماشین حسابم داشت

من یاداشتم یادش بخیراون موقع کلاس دوم بودم

واااای من 🥹🥹یادش بخیر

مننن

من😍😍

مننن🤭😂

مننن سه تا دارم ازش هنوز

سوال های مرتبط