دخترم 14روزشه شیرخشک 90 سی سی بدم یا 60

۷ پاسخ

۳۰ تا بده زیاد بدی جز اینکه عادت کنه به بالا آوردن هیچ فایده ای نداره
۳۰ بده آروغ بگیر قنداق کن میخوابه اون ولع مکیدن داره اگه دبگه واقعا خیلییییی بی قراری کرد ۶۰ تا بده

من 2-2/5 ساعته 60 تا میدم

۳۰ تا بده سیر نشد ۶۰ چون هر بچه ای فرق می‌کنه با دیگری

من بردم دکتر
دکتر گفت بچه باید تا زمانی که خودش شیشه رو پس بزنه بهش شیر داد
چون هر بچه ای ظرفیتش فرق داره
یکی ۹۰تا میخوره یکی ۶۰ تا یکی هم ۱۲۰ تا

۳۰ سی‌سی

شیرخودتم میدی؟؟؟

۳۰سی سی بده

سوال های مرتبط