منم خودم میخورم پسرم خوشش نیمد🤭
من واسه پسرم خریدم خودم یه کم ازش خوردم خوشمزس اتفاقا فقط باید هر روز بهش ندی تا تازگی داشته باشه
پسرمن خیلی گندمو موزو دوسداره
اکثرا بچه ها نمیخورن دخترم من نه گندم و موز و حریره بادام نخورد
خوشمزه بود پسر من دوسش داشت
پسر من که دوسداره و میخوره
گندم و موز برعكس همه كه فكر ميكنن خوشمزه اس
اصلا خوشمزه نيست
بنظرم گندم و خرما خوشمزتره
بچه من اصلا خوشش نيومد
به نظر من خوشمزه نبود
اها مرسی عزیزم
دختر من عاشق موزه گفتم شاید بخوره
منم اتفاقا همین امروز گندم موز دادم استقبال نکرد اما خوشمزه هس خودم خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.