این سرلاک گندم و موز وزن دهی خوبی دارع؟!
مزش خوبه؟!

تصویر
۱۰ پاسخ

منم خودم میخورم پسرم خوشش نیمد🤭

من واسه پسرم خریدم خودم یه کم ازش خوردم خوشمزس اتفاقا فقط باید هر روز بهش ندی تا تازگی داشته باشه

پسرمن‌ خیلی‌ گندمو‌ موزو‌ دوسداره

اکثرا بچه ها نمیخورن دخترم من نه گندم و موز و حریره بادام نخورد

خوشمزه بود پسر من دوسش داشت

پسر من که دوسداره و میخوره

گندم و موز برعكس همه كه فكر ميكنن خوشمزه اس
اصلا خوشمزه نيست
بنظرم گندم و خرما خوشمزتره
بچه من اصلا خوشش نيومد

به نظر من خوشمزه نبود

اها مرسی عزیزم
دختر من عاشق موزه گفتم شاید بخوره

منم اتفاقا همین امروز گندم موز دادم استقبال نکرد اما خوشمزه هس خودم خوردم

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان هانا جان 💓 مامان هانا جان 💓 ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی