سرلاک گندم و موز یا گندم و خرما یا گندم و عسل خوبه

۳ پاسخ

من ک الان بچم‌۶ماهشه گندم‌خالی میدم مناسب ۶ماهه

گندم‌و‌موز و گندم و میوه خوشمزه اس

گندم و عسل برای یه سال به بعد هس ولی من میدم خیلی بااشتها میخوره

سوال های مرتبط

مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی