مامانا سرلاک گندم سیب خوشمزه تره یا گندم موز؟؟؟

۴ پاسخ

سیب بده

گندم و موز خوبه

عزیزم موز دیرتر بده
بنظر من سیب بهتره چون میشه داد ب بچه اما موز توصیه نشده

مگه اونا پایان هفت ماهگی نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی
مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری