سرلاک گندم و عسل خوشمزه تره یاگندم و خرما

۶ پاسخ

فعلا آرد برنج بکیر درس کن بش بده

گندم و عسل میگن واسه یکسال به بالاس

گندم و خرما میگن خوشمزس
من فعلا یه گندم و موز گرفتم خیلی دوسش دارم🤣🤣

به جا سرلاک از حیکم بانو خرید کن یا ای بانو خیلی خوبن اینا اورگانیکن

عسل نده تو این سن

خودت درست کن

سوال های مرتبط

مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی