۶ پاسخ

من فعلا فرنی‌برنج میدم دخترم عاشقشه

من الان حریره میدم خوشمزس

هر دو خوبن طعمشون زیاد فرق نمیکنه اما گندم خرما خوشمزتره

برای سن بچه شما باید یا فرنی برنج بگیری یا حریره بادام من فرنی برنج میدم خوبه بد نیست

حریره عالیه دختر من خیلی دوست داره گندم خرما خوشمزه نیست اصلا

حریره من الان میدم خیلیم خوشمزه نیس

سوال های مرتبط

مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی
مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری