سرلاک گندم بگیرم یا گندمو خرما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

گندم و خرما از پایان ۷ماهگیه

گندم و خرما دیشب گرفتم خشمزه اس

من گندم و حریره بادوم گرفتم

گندوم و خرما گندوم و موز مزش بهتره و میگن برا وزن بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی