سرلاک گندم و سیب بهتره یا گندم و موز؟

۵ پاسخ

گندم موز میدم عالیه

تو سن کوچولوی شما باید سرلاک برنج بدی ساده س ولی مزه خوبی داره
اون یکی ها بالای هفت ماهه

چه مارکی میدین؟؟

من شنیدم گندم و موز وبچه ها بیشتر دوست دارن

گندم و موز خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی