خانما سرلاک گندم و خرما خوبه؟

۵ پاسخ

بله من میدم ب پسرم
طعم گندم خرما رو بیشتراز طعم گندم و موز دوست داره
ب دخترمم میدادم
دخترم گندم و موز بیشتر دوس داشت

بله پسر من دوست داشت

خوبه بعد هفت ماه مجازه

اره عزیزم من میدم

تو نظرات مادرا خونده بودم بیشتریا گفتن خوبه .

سوال های مرتبط

مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱ سالگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی