سرلاک گندم و تیکه های خرما خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

تا یکماه بعد باز شدن فقط فرصت داری تموم کنی مثل شیر خشک؟

خرما تست حساسیت دارها

من دادم خوبه

اره من دادم خوبه

باید شش ماه رو بگیری فرنی برنج هست

من گندم و موز گرفتم ولی برای پایان هفت ماهگیه نمیدونم خوشمزس یا نه فعلا باز نکردم

آره خوبه

تکه های خرمابرای پایان ۸ماهکیه گلم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی