موز بدم بخوره یا قاطی فرنیش کنم عیب نداره؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم بده بخوره بچه هیچیش نمیشه دو دل نباش من ندادم خیلی پشیمونم جاریم همه چی به دخترش میداد می‌خورد هیچیشم نشد تازه از دخترم هم سالم تره شیر خودشم میداد همچی می‌خورد من شیرم خودمو می‌دادم الان سره پسرم هم دارم میدم اینقدر رعایت کردم که چیزای نفاخ نخورم که بچه چیزش نشه نفخ نکنه الان هم بدنم ضعفیه هم بدن بچه هام

من موز نمیدم به بچه ها .. رو پسر بزرگم تاثیر منفی بر کلامش داشت

نه عزیزم با فرنی ترکیب کن خیلی بهتره

بده گلم منم‌دارم‌میدم

حالا بدم یا ندم😩😂

موز به بچه نده تا یکسالگی
موز باعث میشه بچه دیرتر حرف بزنه

نه منم میدم

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری