۴ پاسخ

ببلاک کامفورت من میدادم خیلی خوب بود ولی یوبوست شد

منم اپتامیل‌میدادم دل درد شد زور میزد عوض کردم از دیشب گیگوز ۱ میدم بهترشد بچم

گیگوز خوبه واس نفخو اینا

من
آپتامیل ک گیرنمیاد
نان دادم بهش سنگین بود
حالا دارم ببلاک میدم ببینم نتیجه چی میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان مهدیار🩵👶🏻 مامان مهدیار🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان علی و محمد حسین مامان علی و محمد حسین ۱ ماهگی